خانوما نینی هاتون تو چند ماهگی سینه خیز رفتن🥺💕؟!

۶ پاسخ

بچه با بچه فرق میکنه
پسر من الان یاد گرفته کامل غلت میزنه و میخواد سینه خیز بره داره تلاش میکنه
اصلا مقایسه نکن

بچه من سینه خیزم نمیره فقط غلت میزنه😂😂

بستگی داره عزیزم..بعضی بچه هاتنبلن یهوچهاردست وپامیرن وراه میفتن..مثل برادرزاده من...تو۹ماهگی یهویی چهاردست وپارفت ودوهفته بعدش راه رفت

چهار و بیست روزگی سینه خیز رفته فعلا هم داره تمرین میکنه چهار دست پا بره

چهار ماهگی سینه خیز الآنم چهار دست و پت

۵ الی ۷ ماهگی سینه خیز میرف ۸ ماهگی دیگه کامل چهار دست و پا

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی