خانوما
نی نی هاتون از چند ماهگی سینه خیز رفتن؟!

۵ پاسخ

سعی میکنه بره ولی نمیتونه تونشو میاره بالا دیگه بقیشو بلد نیش یا رو دستش میاد بالا دیگه نمیدونه چیکار کنه😂

الان‌سینه خیز میره کم‌کم

پسر من الان دمر میشه سعی می‌کنه سینه خیز بره ولی نمیتونه همینجوری می‌چرخه

نمیره هنوز فقط قل میخوره

۳ ماهگی غلت زد ۴ ماهگی شروع کرد سینه خیز رفتن ۶ ماهگی هم داره چهار دستو پا میره

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان بنیامین ❤️‍🔥 مامان بنیامین ❤️‍🔥 ۱۴ ماهگی