خانوماا بچه های شماام هنوز بالا میارن ...

۷ پاسخ

بعله زیاد تازه شیر ای آر هم میدم☹️

گاهی

خیلی کم شده چند روز یکبار

پسر منم هنوز همینه با اینکه دارو رفلاکس میخوره🥺

اره گاهی

بعد غذا بالا میاره؟ یا بعد شیر؟

شدیددددددد البته پسر من نزدیک چهار ماهه امیدوارم خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان مانیساو مهرسام مامان مانیساو مهرسام ۱ سالگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی