۵ پاسخ

پسر من ۲ گفت عینک بزنه ولی زیر یک نیاز نیست
بعد آستیگمات معمولا به گوشی ربطی نداره ارثی
ولی هر ۶ ماه ببر چک کنه دکتر اگر زیادتر بشه زودتر بفهمی تا دچار تنبلی چشم نشه

ب پسر منم همینو گفت دکتر.. که آستیگمات ولی فعلا نیاز ب عینک نیست. گفت ۶ ماه دیگه بیار .. خدا کنه که خوب بشن و نیاز ب عینک نباشه..
پسر شما علائمی هم داشت؟

من احساس میکنم دستگاه شون دقیق نیست

واااای پسر منم نگاه میکنه😔😔

ای وای از کجا فهمیدی چشماش ضعیفن؟موبایل زیاد میدی بهش

سوال های مرتبط