چرا دخترم نمیشینه

۴ پاسخ

هنوز خیلی زوووده خب

میشینه ایهان چندروزه میشینه اونم درحده دودقیقه

پسرمن هشت ماهش نمیشینه چه عجله ای داری زوده

هنوز ۵ ماهشه چرا باید بشینه زوده براش

سوال های مرتبط

مامان سوین😍 مامان سوین😍 ۱۷ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی