۵ پاسخ

اره سرپا باشم درد میگیره

من زیاد سرپا باشم درد میگیره

جدیدا بله
کمر و سیاتیک

منم خیلی کمردردم دو روزه با اینکه کار خاصی نکردم

منم پياده روى كنم يا زياد سرپا باشم درد ميكنه انگار شكسته

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا🩵🩷 مامان هدیه ی خدا🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری