۱ پاسخ

ربطی نداره چه شیر خشک بدی چه شیر مادر بازم همین کولیک یا رفلاکس رو میگیره...یعنی معمولا بیشتر بچه ها دارن

سوال های مرتبط

مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی