واکسن انفولانزا میزنین شما یا نه؟

۱۱ پاسخ

من نزدم و نمیزنم
بهداشت هم زنگم نزدن تا الان🤭

من هلندی زدم دو هفته پیش خوب بود

من زدم. .و اذیتم نشدم

سرماخوردم میگن هنوز نزن

من نمیزتم

من امروز زدم

بهداشت زنگ زد گفت بیا بزن.
گفتم نه
تایم طلاییش شهریوره الان بزنم ۳ ماه بعد اثر کنه.دی میشه
بهمن بچم دنبا میاد

اگه بدنت مقاومه نیازی نیست که بزنی

من زدم انقد اذیت شدم که نگو

من هنوز پیدا نکردم

؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد