۵ پاسخ

برو پیش دکتر خان آقا پناهی خودش سونو می‌کنه

من یبار چماب رفتم کسری خوب بود قشنگ توضیح داد دیگه نمیدونم از شانسم اون اقا خوب بود یا کلا برای بارداری هم غربالگری دی میرفتم کنترل هم مطب خود دکتر

سونوگرافی گرانمایگان و نوید ،فرجی

نه تنبلی دارم هر جا میرم سونو خیلی بد صحبت میکنن یا آدمو نا امید میکنن موقع سونو
اصلا هم خوب نمینویسن تو سونو همه چیو

باردارید؟

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری