چرا من از هیچ غذایی تست نگرفتم 😃

۷ پاسخ

منم هیچی تست نکردم خداروشکر حساسیت نداشت

والا منم از هیچی تست نگرفتم
به امید اینکه الرژن نباشن واسه کوچولوم

منم نگرفتم

پس خوشبختم 🤦‍♀️🫂💖

منم تست نگرفتم ..

همه چیز جدید مد شده دیدن جدیدا تو اینستا هم شده بارداری زایمان بچه داری

منم زیاد در بند تست نبودم الانم غذای سفره میل میکنه😁

سوال های مرتبط

مامان فنچول👦🤍 مامان فنچول👦🤍 ۹ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان دلآواجون مامان دلآواجون ۱ سالگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی