خانما کسی هست ک هرشب قرص ملاتونین بخورن

۳ پاسخ

منم مثل توام اصلا شبا نمیتونم بخوابم خوب
یا اگه یه شب خوب بخوابم چندشب نمیتونم بخوابم
خیلی بدددده

نه بابا خوب نیستا

برا چیه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان بادومچه مامان بادومچه ۲ سالگی