۷ پاسخ

شما چرا برای هر علائمی استرس میگیری

واای اتفاقا منم تازه سوال کردم
چند شبه خیلی اذیتم
اصلا نمیتونم رو طرف راستم بخوابم از درد و گرفتگی
پس شما هم همینجورید؟

منم اکثر وقتا اینجوریم حس میکنم نی نی تو سمت راسته

طبیعی هس

شاید سرماخوردی عزیزم راستی انتی بهت نگف نینی چیه

اگه تهوع
تب و لرز
بی اشتهایی
و درد مداوم و شدید نداری طبیعیه
اگه این مواردو داری التهاب اپاندیس میتونه باشه

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی