۷ پاسخ

من ک اینطوریم

طبیعیه یا قولنج کردی یا رودته

اره منم همینطوری بودم و هستم چون رحم داره جا باز میکنه سعی کن مدام با آب رسان یا روغن زیتون چرب کنی که ترک نخوره

منم دو سه روزی اینجوری بودم امروز بهترم میگن بخاطر بزرک شدنه

منم همین جوریم موقع شیاف میزنم یکم آروم میشه

منم همینجام

رحمت داره بزرگ میشه احتمالا

سوال های مرتبط