۵ پاسخ

شاید بخاطر سینه هست داره جاسازی میکنن

منم دقیقا اینجوریم

البته بعضی وقتا درد میگیره

منم اینطور بودم الان بهترم

م ایطوری نبودم

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری