۶ پاسخ

اره ، موقع عطسه بدنت کشیده نباشه، اگه درازکشی پاهاتو جمع کن سمت شکم اگه ایستاده‌ای شکمتو بگیر، اینطوری کمتر میشه دردش، برای من هنوزم گاهی با سرفه، عطسه یا خنده شدید درد میگیره سمت نی‌نی‌م

من نمیدونم قبل بارداری حساسیت داشتم صبح ها دو تا عطسه میکردم الان یکسره دارم عطسه میکنم

من سمت چپم خیلی درد میکنه چ با سرفه چ عطسه🥲

اره منم وقتی به پهلوام یوقتا خیلی درمیگیره از ترسم هربار بلند میشم

منم همینطورم عزیزم مجبور میشم به پهلو بخوابم عطسه بزنم

آن تی بهتون نگفتن من سمت چپم خیلی درد میکرد تو آنتی گفت سر بچه همش سمت چپ هست به خاطر اونه شاید مال شمام سمت راسته

سوال های مرتبط