مامانا من نینیم سمت چپمه دقیق پای سمت چپم درد میگیره رونم خیلی درد میگیره مال چیه

۳ پاسخ

خواهر منم مثل تو بود بارداری عادیه
ولی قدیمیا میگن رگ پای مادر بگیره بچش دختره

من درار میکشم صاف همون پام که درد میکنه کامل ببر بالا بگو یکی اروم اروم هول بده سمت تو تا گرما رو حس کنی تو پات هول بده نگهداره تکرار کن یه دقیقه خیلی اروم میشه دردش

طبیعیه رگ نگین میگن بهش بعضیا مال بارداری بخاطر هورموناس نگرلن نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری