۲ پاسخ

اره خیلی دکتر خوبیه برای خواهرم اسفند زایمان انجام داد در حال حاضر دکتر منم هست

سلام عزیزم شما پیش این دکتر رفتین؟ راضی بودین؟ بیمارستان بقیه الله هم هستن؟

سوال های مرتبط