سلام مامانا ب بچتون خرمالو دادین

۴ پاسخ

والا من ندادم اخه حساسیت زاست میترسم بدم

اره دادم خوششم اومد

من الان از دوستم که داده بود پرسیدم گفت خیلی خوبه مخصوصا واسه سرماخوردگی و چشم و قلب کلی هم ویتامین و خاصیت داره

من یکبار دادم رسیده بود گذاشتم تو پستونک میوه خوری از طعم خرمالو خوشش نیومد بر عکس خودم 😂😂 کالش هم میخورم
فکر نکنم حساسیت زا باشه

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی
مامان حسین جان مامان حسین جان ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی