والا من ندادم اخه حساسیت زاست میترسم بدم
اره دادم خوششم اومد
من الان از دوستم که داده بود پرسیدم گفت خیلی خوبه مخصوصا واسه سرماخوردگی و چشم و قلب کلی هم ویتامین و خاصیت داره
من یکبار دادم رسیده بود گذاشتم تو پستونک میوه خوری از طعم خرمالو خوشش نیومد بر عکس خودم 😂😂 کالش هم میخورم
فکر نکنم حساسیت زا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.