غذا جـدید چی دادین ب بچتون؟؟

۲ پاسخ

من دیگه کم کم درکنار غذای جدا میپزم براش از غذای خودمون یا هرخوراکی یه کوچولو میدمش
عزیزم من گروه مادر خوب دارم اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بزار عضوت کنم

سلام خانوما و مادران عزیز😍

اینجادیگه دغدغه غذای کودکت رونداری
سن طلایی رشدش رو ازدست نده
ارائه محصولات ارگانیک
مناسب⁦اشتهارشدقدو وزن،یبوست،

واسم خیلی خیلی مهمه محصولات بچه ها تازه و بدون شکر بدون مواد افزودنی باشه
و البته واسه بزرگسالان هم محصولات با کیفیت و تضمینی داریم

به آیدیم داخل( روبیکا )پیام بدین کانال رو براتون بفرستم
@Shabnamrnj

آیدی بله
‎@shabnam7713

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۵ ماهگی
مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری