من دیگه کم کم درکنار غذای جدا میپزم براش از غذای خودمون یا هرخوراکی یه کوچولو میدمش
عزیزم من گروه مادر خوب دارم اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بزار عضوت کنم
سلام خانوما و مادران عزیز😍
اینجادیگه دغدغه غذای کودکت رونداری
سن طلایی رشدش رو ازدست نده
ارائه محصولات ارگانیک
مناسباشتهارشدقدو وزن،یبوست،
واسم خیلی خیلی مهمه محصولات بچه ها تازه و بدون شکر بدون مواد افزودنی باشه
و البته واسه بزرگسالان هم محصولات با کیفیت و تضمینی داریم
به آیدیم داخل( روبیکا )پیام بدین کانال رو براتون بفرستم
@Shabnamrnj
آیدی بله
@shabnam7713
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.