ب نینیا نهار چی دادین؟

۸ پاسخ

پوره سیب زمینی یکمم سینه مرغ ریختم

ته چین مرغ

برنج. وخورشت بلدرچین وعدس قرمز وفلفل دلمه وسیب زمینی

برنج و قورمه سبزی

ابمیوه و بیسکوئت خورده😑😑😑غذایی زیاد نمیخوره مگر اینکه فرنی با یه عالمه پسته و بادوم درست کنم براش که اونم عصر درست میکنم

صبحونه فرنی دادم
ناهار هم واسش برنج و لوبیا سبز و هویج کته کردم
عصرونه خرما له میکنم با معزیجات
شام هم غذای ظهر میدم

من امروز فرنی با موز له کردم دادم

بلدرچین

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان آیسل❤ مامان آیسل❤ ۱ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان بشه منه مامان بشه منه ۱ سالگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی