خانوما اپتامیل پپتی هم تلخه؟

۳ پاسخ

آره تلخه
ولی دختر من میخورد

من دخترم ٣ هفتس پپتي ميخوره
نميدونم مزش چجوريه
ولي دكتر گفت قند بنداز بعد كم كم قندو كم كن و حذف كن

خیلی بد مزه است
ولی بچه عادت میکنه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی