شیرخشک پپتی تلخه؟

۳ پاسخ

بله نسبت به بقیه شیر خشک ها تلختره

عزیز بچتون چه علایمی داشت که فهمیدی به پروتیین گاوی حساسیت داره

من پپتی جونیور میدم والا اونجوری ک میگفتن تلخه بدمزه هست اصلا نبود خوشمزه نیست خیلی ولی تلخم نیست از نظر من

سوال های مرتبط

مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی