اشکال نداره عادت میکنن.
نبات نزن خودش به خیلی بچه ها نمیسازه، شکر یا قند بزن.
گروه آلرژی روبیکا داریم اگه دوست داری از تجربه و نظرات مادرا استفاده کنید شمارم را میزارم پیام بدین لینک بدم
09378697074
شیرخشک رژیمیه دیگ..اصلا وزنم نامیده خیلی شیرخشک مزخرفیع
وای منسر اینکه بچم بهش عادت کنه اذیت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.