۳ پاسخ

اشکال نداره عادت میکنن.
نبات نزن خودش به خیلی بچه ها نمیسازه، شکر‌ یا قند بزن.

گروه آلرژی روبیکا داریم اگه دوست داری از تجربه و نظرات مادرا استفاده کنید شمارم را می‌زارم پیام بدین لینک بدم
09378697074

شیرخشک رژیمیه دیگ..اصلا وزنم نامیده خیلی شیرخشک مزخرفیع

وای منسر اینکه بچم بهش عادت کنه اذیت شدم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی