سلام اگه آب انارزیادبخورییم ضررداره

۷ پاسخ

تو بارداری کم همه چی بی ضرره زیاد همه چی مضر.
در حد معمولی بخور

بنظرم خوردن هر غذا یا میوه ای در حد زیاد میتونه مضر باشه

تو خوردن هیچی زیاده روی نکن

خود انار بهتر از ابمیوشه

به من دکتر گفت آب انار آبلیمو و این چیزا یاد بخورم چون فشارم یه کم بالاست

زیاد نخور در حد اعتدال بخور

هر چیزی زیادش خوب نیست، حتی آب

نه هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی
مامان حسین جان مامان حسین جان هفته سی‌ونهم بارداری