تو بدن همه انسولین هست فقط از بعضیا کافی نیس با تزریق انسولین این کمبود برطرف میشه
قندنداشتم یه سری قرص بهم دادم برای فلج بلز صورتم گفت ک عوارض قرصا قندمیبره بالا
بدبختی اینجاس فلج بلز هم گرفتم روش😔
نه ضرری نداره اصلا ،منی که بدنم مقاومت به انسولین داره حتما باید بزنم
قند بره بالا بیشتر ضرر داره
سلام نه عزیزم منم استفاده میکنم اگر نزنی ضررداره
نه چ ضرری خیلیا استفاده میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.