سلام انسولین برای جتین ضررداره؟

۷ پاسخ

تو بدن همه انسولین هست فقط از بعضیا کافی نیس با تزریق انسولین این کمبود برطرف میشه

قندنداشتم یه سری قرص بهم دادم برای فلج بلز صورتم گفت ک عوارض قرصا قندمیبره بالا

بدبختی اینجاس فلج بلز هم گرفتم روش😔

نه ضرری نداره اصلا ،منی که بدنم مقاومت به انسولین داره حتما باید بزنم

قند بره بالا بیشتر ضرر داره

سلام نه عزیزم منم استفاده میکنم اگر نزنی ضررداره

نه چ ضرری خیلیا استفاده میکنن

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی