سلام خوردن زنجبیل ضررداره یانه؟

۷ پاسخ

ازاین زنجیلاکه اززیارت میارن اینارومیگم

من که همیشه چای بازنجبیل میخورم

مقدار کم خیلی عالیه

نه ضرر نداره

سلام خوردن ب اندازه ایراد نداره
ولی بستگی ب طب بدنتون داره

نه من سرماخورده بودم دکتر گفت دمنوش زنجبیل و عناب بخور

برا تهوع عالیه اما کم بریز تو چایی مخلوط کن

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی