سلام خانوما تو۳۴هفته خوردن دوغ ضررداره؟

۵ پاسخ

نه اتفاقا خیلیم خوبه مگر اینکه فشار نداشته باشی
بتونی کم نمکشو بخوری خیلیم خوبه

نه ضرر نداره

نه چرا بد باشه؟؟؟

ن بابا چ ضرری من ماه های اول روزی نیم لیتر میخوردم

چرا دوغ ضرر داشته باشه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد