صدک یه عدده ب صورت درصد بهت میدن
جفت اندازه های بچه و وزنش مینویسنش
اگرزیر۱۰ درصد باشه خطرناکه یعنی رشد بچه کافی نبوده
مثلا اگه زده باشه۵۰٪ یعنی نسبت ب جنین های همسنش از پنجاانفرشون تپل تر و از پنجا نفر لاغر تره
که صدک پنجا نرمال و طبیعیه
چند بوده خب وزن نی نیت
اگه بالای چهله خوبه نرماله زیر چهل معمولا میگن کمه که اونم به دکترت بستگی داره
عزیزم برا من وزنش 2400 بود ولی صدک ننوشته برا شما وزنش چقدر بود؟؟.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.