خانوما فشارخون طبیعی چندبایدباشه؟

۱ پاسخ

۱۲نرماله من باردارم ۱۱ هست دکترم میگه خوبه برا من من تاالان نرف بالا همش پایین

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی