خانوما درسته که میگن خوردن هویج ضررداره

۴ پاسخ

نه این ثبات علمی نداره ولی کم بخور منم هفته ای یکبار هویج بستنی میخورم

ماهای اول که من شنیدم در هفته ی لیوان آب هویج میشه خورد ولی من آب هویج بستی می‌خوردم کم در فته ی بار

خیلی دیر یادت نیوفتاده خواهر این سوال و بپرسی😂🤦‍♀️

سه ماه اول بخاطر ویتامین آ زیاد میگن نخورید باعث سقط میشه تو ماه آخر هم بخاطر رنگ دانه که داره میگن نخورید بچه زدی میگیره حالا نمیدونم درسته یا نه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی