۳ پاسخ

حلوا و کاچی و اینا به من گفت بخور

دکتر به من گفت جبوبات میتونه تو غذات باشه
فقط باید از شب قبل خیس خورده باشه
خوردنیم نباید بخورم حبوباتو
مثلا قرمه سبزی گفت میشه تو خورشت لوبیا باشه خوردنی جدا کن ابو گوشتو بخور

مشکلی نی من ک همه چی میخورم ولی آش چون نخود لوبیا عدس توشه دل درد میگیره نی نی گناه داره اگه شیر خودتو میخوره آش نخور

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی