خانما تکون های بچه زیاد باشه طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

اره بابا تکون نخوره غیر طبیعیه
دیروز رفته بودم جشن وقتی آهنگ پخش میشد بچمم تو شکمم خیلی لگد میزد اونم اونجا می‌رقصید
یکدفعه یجوری تکون خورد که دردم اومد😀

اره بچه منم زیاد تکون میخوره ولی وقتایی ک عصبانی میشم خیلی تکوناش کم میشه وتا ۷.۸ساعتی اینجوریه

اره شیطونه😁

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان ماهلین🫀 مامان ماهلین🫀 روزهای ابتدایی تولد