خانما بچه من دوسه روز حرکت هاش زیاد دوسه روز خیلی کم طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم همینطورم ی روز خوبه ی روز کمتر🫤

منم اینجورم
یه وقتا حین راه رفتنم حرکت حس میکنم
یه وقتا بعد غذا و شیرینیم میبینی تکون نمیخوره

برا من دوروز خیلی هم شده بود. امروز خوب شده

دکترم گفت در روز ده تا بزنه خوبه
چه محکم باشه چه اروم

از منم همینجوره جاشون تنگ شده دیگه مث قبل حرکت نمیتونن کنن وگرنه طبیعیه اگه اصلاااا حرکت نکنن خطر ناکه

سوال های مرتبط