سلام روز۱۴آزادسازی بازم تست منفی شد😭😭😭

۷ پاسخ

چاره نیست بایدصبرکنیم

عزیزم ناراحت نباش انشالله که مثبت میشه
منم روز 16 منفی شد

و منم منفی شدم
فک میکنم بهتره آدم آزاد سازی نزنه بهم میریزه کل بدنمون

عزیزم درست میشه ناراحت نباش ایشالا گیرت میاد

منم مثل شما آمپول زدم ولی خبری نیست ۴ روز هم عقب انداختم

بذار از موعدت بگذره پس اگه تاخیر خوردی بزن باز

عزیزم علائمت چی بود؟بزارچندروزدیگه هم بزن انشاا..ک مثبت بشه یابعدموعدت

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری
پاپیون پاپیون قصد بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری