۹ پاسخ

👌🤲عالی

اره عزیزم عالیه

عالیه

خیلی خوبه بچه من بدنیا اومد ۲۶۰۰بود

سلام یه سوالی ازتون دارم ربطی به سوال شما نداره ولی ممنون میشم جوابمو‌بدین شما برای زایمان کدوم بیماستان میخواین برین و دکترتون کیه؟

من 36 هفته و 2 روز رفتم وزن بچه بود 4200 که گفت بالاست که 37 هفته و 2 روز زایمان کردم خدارو شکر

خوبه من ۳۵هفته و یه روز دو وششصدبود

بله عزیزم خوبه

منم دیشب رفتم همینقدر بود وزنش هفتمم باتو یکیه

سوال های مرتبط

مامان حانیه سادات مامان حانیه سادات ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد