#فرزند پروری
فرزند پروری
فرزند پروری

تصویر
۶ پاسخ

سنجش فقط یک بار انجام بدی کافیه

اگه برگ سنجش رو کپی زدی داری دیگه نیاز نیس دوباره ببری

نه عزیزم یک بار کافیه

از آموزش پرورش پیگیر باشید راهنماییت میکنن

فک کنم همون برگه تاییدی قبولیش که داری همون کافیه نمی‌خواد باز ببری ولی محض اطمینان از مدرسه بپرس

آره دیگه باید ببری عزیزم بازم از مدیر سوال کن

سوال های مرتبط