۵ پاسخ

من هر ماه دکتر برام مینویسه ، برای خونرسانی به جنین و شریان هارو چک میکنن

قیمتش چنده

مثل سونو معمولیه قیمتش بالاتره

برای وضعیت جنین و‌خونرسانی و‌اکسیژن به جفت

خون رسانی به جنین چک میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۲ ماهگی