۱۱ پاسخ

شما شاید فقط شنیده باشید اما من پیشش اولی و الان هم دومی رو قراره زایمان کنم اگر بد بود مگه عقلم کم بود دوباره برم پیشش خب این همه دکتر
بسیار هم دکتر باسواد و محتاطی هستند و خیلی هم به بیماراش آرامش میده

کاشکی درباره اینجور دکتر ها کسانی نظر بدن که پیشش زایمان کردن!

من شنیدم پولکیه و زیاد وقت نمیزاره

من یه بار رفتم خیلی شلوغ بود نوبتاش تا چند ماه پر بود

سلام خوب نیست میری مطبش اول زیر میزی میگیره بعد منشی میزاره بری داخل

من خودم مریض ایشون هستم و اصلا نظرم این چیزی که دوستان میگن نیست. من خیلی راضی ام ازش

ببین اصلا پیش دکترایی که اینستا وایرال شدن نرو همشون پولکی و بی مسئولیتن
من دکترم تا لحظه نود دکتر مهرنوش امیری بود که خداروشکر همون بیمارستان با یه دکتر دیگه آشنا شدم ۵ تومن زیر میزی گرفت همون فرداشم زایمان کردم
اسمش سولماز هدایت خیلی دکتر خوب و منصفیه

مزخرففففف افتضاح

یکی از آشناهامون رفته پیشش گفت ۲۰ملیون زیر میزی میخاست .دیگه خیلی چونه زده با ۱۰راضیش کرده

من یبار خواستم برم گفتن خود دکتر نیس ولی اگه میخای بیا دستیارش میبینه. برای نامه سزارین هم قبلش ۳تومن تا دوساله پیش میگرفت

اگر میتونی برو پیش سمیرا حسنخانی
ماااهه ماه

سوال های مرتبط