۸ پاسخ

دکتر میگه کاسنی ماه اخر فقط

کاسنی رو تو ماه اخر بخوری. فقط

تو هفته های پایین لازم نیست خورده بشه

چ خاصیتی داره شما ک خوردی؟تو بارداری تو دوغ و ماست

من عرق کاسنی میخورم ولی سبزیش نخوردم

من بادوغ دوس دارم گاهی اوقات میخورم ولی نمیدونم ضررداره یانه

راسته که عرق کاسنی بچه رو چشم رنگی میکنه

من سر دخترم میکردم تو دوغ و ماست میخوردم
الانم میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏻🩵 مامان جوجو👶🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد