کسی تو بارداری نئوتادین خورده؟ سرماخوردم 😭

۶ پاسخ

لوراتادین بی خطره اونو بخور

نئوتادین بچه رو لب شکری می‌کنه خوب نیست بخوری

لورتادین و سیتریزین سیف

عزیزم فک نکنم مجاز باشه
من ی هفتس سرما خوردم افتادم فقط ولی تنهای چیزی ک تونستم بخورم استامینفون ساده بوده

منم سرما خوردمممم ابریزش دارم عطسه میکنم دکتر گفت لوراتادین بخور با استامینوفن

نه ممنوعه این

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه👼 مامان جوجه👼 ۸ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۹ ماهگی
مامان ماهور و اهورا مامان ماهور و اهورا ۹ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی