کسی تو بارداری جیگر خورده؟؟

۱۱ پاسخ

والا من زیاد خوردم

من اونم به مقدار زیاد

۴ ماه اول نه ولی بعدش ۳ بار درست و حسابی خوردم

منم خودم ولی در حد یکی دو لقمه .که درست میکردم .دلم می‌خواست یکم میخوردم

منم یبار اوایل بارداری خوردم

اره من خوردم

اره من خوردم و میخورم ولی کم

من دوبار خوردم

آره من خوردم نمی‌دونستم 🥲

من نخوردم بخاطر ویتامین آ دکترم گفت نخور

سر دخترم خوردم ولی سر این شوهرم نمیزاره بخورم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۹ ماهگی
مامان ماهور و اهورا مامان ماهور و اهورا ۹ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی