سلام
پودرلیدی میل ازچند هفته بخورم خوبه؟

۳ پاسخ

اگه وزنش کم بود بخور

خودش نوشته تو قوطیش
۲ پیمانه از پودر رو به یک لیوان آب جوش ریخته و میل فرمایید💋😂

بعد سونو وزن اگه وزنش کم بود

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان گنجشک🩵❤️ مامان گنجشک🩵❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری