خانماصندلی غذاخوبه بگیرم واسه سیسمونی؟؟

۵ پاسخ

اگه خودتون هم رو میز میشینید خوبه کنارتون میشینه.اما اگه زمین سفره میندازی استفاده نمیشه

اگه پشت میز میشینین بگیر
من میز ناهارخوری دارم ولی سفره میندازم جلو تلویزیون برای همین نگرفتم

سلام عزیزم بنظر من زیاد کاربردی نیس اگه خودتون همیشه رو میز غذا می‌خورید بگیر ولی اگه نه فایده نداره نمی‌مونه توش

نمیدونم من خریدم
گفتم شاید عادت کنه ک یجای ثابت باید غذا بخوره
نیوفتم دنبالش هعی🥹

من خریدم بنظرم عادتش بدی ازاول رو صندلی غذابخوره خ خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری