۳ پاسخ

سلام چجوری باردارشدین با رحم دوشاخ جراحی چیزی انجام ندادین قبلش؟

منم رحمم دوشاخه بچه اولمو ک طبیعی ب دنیا اوردم

من سزارین شدم راضی بودم البته سزارین اورژانسی قرار بود طبیعی بیارم که نشد

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه ۳ ماهگی