طول سرویکسم ۳۰بود خوبه؟

۱۲ پاسخ

خوبه مث مال من لب مرزیم مراقبت کن فقط

لب مرز نیاز به استراحت بیشتر

سلام عزیزم زیاد خوب نیس من ۳۰ بودم استراحت مطلق شدم با شبی یدونه شیاف خیلی رعایت کن. پایین نیاد

پایینه

من ۴۰ بودم

نه ممکنه بیاد پایین استراحت مطلق باش

من انتی ۳۴ بود دیروز دادم شده ۳۱ جفتشم کمی حالا میگن شکمی دقیق نیست واژینالم بخاطر جفتم ممنوعه شما شکمی دادی دکترت چی گفت؟؟

لب مرزی

لب مرزی 28 به پایین باید سرکلاژ کنی مواظب باش

لب مرزی مراقبت کن

استراحت کن حسابی

وزن جنینم ۲۳۰گرم چطوره؟

سوال های مرتبط

مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱ ماهگی
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری