مامانا طول سرویکسم 32هست خوبه؟

۵ پاسخ

من انتی ۳۶ انومالی ۳۱ متاسفانه هفته پیش ۲۸و نیم لا اینکه استراحت هستم ولی میگن فقط شیاف فعلا منم نگرانم

مراقب باشی بهتره چون هفته های بالاتر مراعات نکنی پایین تر میاد

۳۵تا ۳۰ لب مرزه باید رعایت کنی استراحت بیشتر پله کمتر نداشتن رابطه بری روی ۳۰ یا پایین تر سرکلاژ میکنن

من ان تی ۴۵ بودم الان ۳۳ ولی دکترم گفت عیب نداره با اینکه سابقه سقطم دارم

بالای ۳۰‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا 🩷 مامان فاطمه زهرا 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Jan Jan😍 مامان Jan Jan😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته هجدهم بارداری