مامانا من طول سرویکسم ۵۷ خوبه بنظرتون؟

۱۰ پاسخ

عزیزم ۵۷قدر جنین طول سرویست فکر کنم اون۳۴هستش

من تا الان بالاتر از ۴۰ نشنیدم اما اگه ۵۷ که دیگه عالیه 😁

ماشاالله عالیههه

حالا انشالله هرچی خدا بخواد همون میشه

ن عزیرم آدم تا ادم
من تا الان ک هفته ۱۸ علائمی ندارم

تا ۵۲ میدونم طبیعیه

اره واقعا خداروشکر

سلام مامانا کسی بوده تو هفته دهم هیچ علایمی جز تکرر ادرار نداشته باشه؟ از اول بارداری هم علایمم خیلی کم بود

خوبه 😵عالیه. منم نشنیدم

تو ۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان Jan Jan😍 مامان Jan Jan😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه زهرا 🩷 مامان فاطمه زهرا 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار ۱ ماهگی
مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری