۷ پاسخ

بد نیست استراحت داشته باش

من ۲۸ هفته ۳۶ بودم
از اول بارداریم ۳۶ بودم و موندم
دکترم گفت دیگه این هفته ها مهم نیست

خیلی کار میکردی یان ؟

از منم همینه دکتر گفت استراحت کن شما استراحتی ؟

کمه به نظرم شما حالا حالا داری برو دکتر

سلام من ۱۹هفته با طول۲۷سرکلاژ شدم

برای هفتت خونه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷ویهان🩵 مامان نیهان🩷ویهان🩵 ۱۱ ماهگی
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۵ ماهگی
مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی