۳ پاسخ

آب‌پز میکنن با مشت جنجال له میکنم از آبش یزره میریزم رقیق میشه می‌خورد الان ۲ روز نمیخوره

باید آب‌پز کنی بعد له

پستونک میوه خوری بخر بزارداهلش بده بخوره یاهم بخارپز یاابپز کن پورش کن باشیر خودت یاشیر خشک بچه رقیق کن بده یخوره

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩷🩵 مامان نینی 🩷🩵 ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی