۵ پاسخ

فقط سیب و گلابی رو میپزم

سیب اره ولی موز ن

راستی ما گروه مادران داریم برای همین سوالا و سرگرمی اگر مایل بودی ایدی. ایتا یا روبیکاتو بزار مشخصم کن برا کدومشه

سیب چون دل درد میاره بله میپزم اما موز لازم نیست

ن هیچکدوم رو نمیپزم

موز رو نه اما سیب بله

سوال های مرتبط